team Portus

Portus, dat is vooral ook een zorgvuldig samengesteld team van gedreven leerkrachten.Zij doen aan co-teaching, werken samen projecten uit, spelen op elkaar in en inspireren elkaar over de vakgrenzen heen. Zo kunnen ze jou echt prikkelen en uitdagen, je echt leren denken en doen. Zelf blijven ze ook voortdurend leren. Op Portus spreken we elkaar aan met de voornaam. Geen 'gemeneer' en 'gemevrouw' dus, maar wel een oprecht ontmoeting vanuit gelijkwaardigheid. We hebben steeds respect voor de eigenheid van elke persoon, de persoonlijke context en de rol die we opnemen. We staan open voor feedback van leerlingen en ouders. School maken doen we immers samen.

Ben je zelf zo'n gedreven leerkracht? Check dan regelmatig onze website of sociale media voor eventuele vacatures. Ook je spontane sollicitatie is altijd welkom!​